Thread: nl mk1 gti
View Single Post
  #15  
Old 23-01-2015, 17:17
Mk1driver's Avatar
Mk1driver Mk1driver is offline
Forum junkie
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,724
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
[QUOTE=turbojo2]

laat er dan eens 160 pk inzitten (en dan steek ik mijn nek uit,want dat valt zwaar tegen om dat te verwezelijken)dan heb je een serieuze 8v..
dan rijd het gewoon rap ..niet overdreven..en dat zal ook van dag tot dag anders aanvoelen..
waarom weet ik niet ,maar dat is met die oldskool tuning zo..als het buiten kouder is trekt ie toch beter dan bij zomerse temperaturen..
ik ben het met je eens dat er vroeger veel platgereden werden ,ikzelf heb onderweg naar meetings ook wel eens een engel op mijn schouder gehad..
probeerde met mijn Kroonenburg DX altijd mijn maat zijn 16v KR bij te blijven..
en dat ging vrij goed, al moest ik dan wel heel hard trappen om te remmen ..
maar wat dat betreft kun je jezelf net als een kennis van me ,gewoon doodrijden met een Jetta 1 diesel..bomen geven immers niet mee
GTI was niet per definitie de snelste toen ,denk aan een BMW e21 323i ,een Fiat Ritmo 130tc..Lotus Horizon..en god weet wat nog meer
het was wel de eerste in zijn soort en veelzijdiger dan de rest ..dat dan weer wel..

wbt het roestvrije gebeuren aan deze auto...das niet zo gek..de lak is amper droog..de dorpellijsten zitten er niet eens op ...en de linkerdorpel zit 5 cm naar binnen gedrukt..
zien jullie dat dan niet?


Volgens de eigenaar is dat tectyl waar ze mee uitgeschoten zijn Heinz.
__________________
BMW E30 325i
Golf 7 highline business R
Reply With Quote