View Single Post
  #299  
Old 07-04-2023, 07:46
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 947
Default

Ja, dat is wel interessant.

Het gekke is wel dat als ik alles wat bij de auto hoort monteer (voorbalk en voorste steun voor 2Y) plaats maar wel de 02A gearbox, dan heb ik nog steeds hetzelfde probleem.
Het scheef zitten heeft echt met de bak te maken, want ik heb de motor wel vaker in en uit gebouwd en dat deed ik altijd op dezelfde manier (onderlangs), maar nog nooit montage problemen gehad. Ook niet nadat alles gestraald en gecoat was, etc.

Het is wel bekend dat de 02A verder naar voren zit als de 2Y en je daarvoor ook een langere motorsteun RA moet monteren, maar zo slecht passend als ik had heeft dan "niemand" ooit gehad.


Gisteren zijn er 2 pakketjes binnen gekomen, zodat ik vandaag en morgen weer verder kan knutselen. Helaas heb ik zelf iets van de verkeerde diameter besteld......... kan het dus terug sturen en heb de juiste al besteld. Kost weer € 15 aan verzenden maar op en neer rijden is nog duurder helaas. Ga er tijdelijk een ander buisje tussen zetten zodat ik hem dit weekend wel kan laten lopen. Echter betekend dat weer dat ik de komende week de kvs weer af kan tappen om het buisje te vervangen.
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote