View Single Post
  #1  
Old 15-08-2008, 11:18
Rutger's Avatar
Rutger Rutger is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,173
Default 'Nieuwe' Polo G40 Genesis !

Hallo allemaal,

Heb al een tijdje een topic gehad bij auto's gevraagd, waarin te lezen was dat ik op zoek was naar een nette G40 Genesis. Dat bleek nog niet mee te vallen maar bij het bekijken van de 4e Polo was het raak. De auto stond in Groningen. Aangezien Dennis (Dennis@polo86c.nl) daar ook woont en ik in Apeldoorn ging hij eerst voor mij kijken. Nog bedankt daarvoor!

Er waren wel wat (kleine) dingen aan. De slang van de G-lader naar de Intercooler was gescheurd, een ashoes gescheurd, mistlicht L.V. ontbreekt, ster in koplamp R.V. en zo nog wat dingetjes.

Na een uitgebreid verslag van Dennis gehad te hebben inclusief 40 foto's ben ik zelf gaan kijken. De polo zag er netjes uit voor zijn leeftijd en kilometerstand van 230.000, en was altijd dealer onderhouden. Bijna alles is orgineel aan de G40. Alleen het dakraampje niet. De trekhaak gaat er ook zo snel mogelijk onder vandaan.

De auto reed niet met vol vermogen, dat was wel duidelijk te merken. Toen ik de slang van de lader naar de koeler vervangen had wist ik niet wat ik meemaakte!








































Ik vind het zonde vind dat veel mensen Genesis'en gelijk verbouwen en het orginele spul er af trekken. Deze wagen zal ik dus zo orgineel mogelijk houden. Zelfs niet plat op zijn buik gooien. Ga de auto nu eerst technisch wat verbeteren:

-Nieuwe remmerij en leidingen
-G-lader reviseren wanneer nodig
-Nieuwe schokdempers gok ik zo

Groeten Rutger
__________________
Audi 80 CD 5S
VW Golf 2 GTI G60
VW T3 Westfalia Joker
Reply With Quote