View Single Post
  #25  
Old 13-06-2018, 21:15
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

Quote:
Originally Posted by René
Ah mooi. Bij JD is genoeg knowhow, dus zal idd snel gefixt zijn. Meteen ff de kat leeg stampen en dan een chip op maat?

Zat er toevallig vanmiddag nog aan te denken.....heeft jouw blok niet een EGT meter die evt roet in het eten kan gooien als hier iets aan mankeert?


Kat leegstampen wacht ik even mee. Ben toch van plan om er een RVS systeem onder te monteren incl. Downpipe. Zolang de kat niet verstopt zit natuurlijk.

Chip zit er al op in principe dus ik weet niet hoe dat precies zit en of ze daar iets aan kunnen veranderen. Zo niet monteer ik eerst de uitlaat en ga ik daarna pas terug voor een chip op maat. Anders is het 2x werk.

Een EGT sensor heeft mijn auto zover ik weet niet. Er zit geen metertje in en er zit maar een Lambdasonde in het hele uitlaattraject.

Zolang ze het probleem op kunnen lossen vind ik dat voor nu genoeg. En als ze er een nieuwe chip op moeten zetten omdat de software om wat voor reden dan ook beschadigd is dan is dat maar zo. Dan laat ik het wel meteen mee doen denk ik. Ik bereid me voor op het ergste wie weet valt het dan mee
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote