View Single Post
  #81  
Old 11-03-2013, 12:16
Minomatic Minomatic is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 86
Default

Oh ja deze auto is nog springlevend. And spring (lente) is coming... dus ik zit een andere look te overwegen.

De lak is ondertussen echt wel waardeloos:




Daar kan zelfs een wasbeurt niets aan veranderen:




Ik ga me orienteren; of ik laat de lak aanpakken, of ik laat hem mat maken, in dezelfde kleur. Compleet overspuiten is geen optie voor mij, ik vind het geen gezicht als het staal van de auto van binnen een andere kleur is dan buiten.

De Lemmertz wielen zijn zeker uniek en leuk met de getrokken banden.
Toch wil ik eens uit de band springen, en heb zitten kijken naar mooie wielen met een dichte look. Spaken staan deze auto niet, vooral niet vanwege de verroeste trommelremmen.
Dus; Compomotive, Audi A3, Pepperpots, of zoiets, ronde gaatjes vind ik gaaf vooral langs de rand.

Maar nu kom ik dit tegen:



Voor bijna gratis, misschien wel een leuke look. Of niet? Ik weet wel dat er een tijd terug best veel op Opel gereden werd maar ik kan er nu geen voorbeelden meer van vinden. Met een reden?

Verder ben ik er niet te veel mee van plan, ik kan de auto voorlopig niet op eigen grond parkeren dus enorm klussen of mooi stallen is er niet bij. Gewoon zo veel mogelijk rijden dus en er van genieten. Grill vervangen voor non-GTI, van binnen netjes houden, gasveren van kofferklep vervangen
Reply With Quote