View Single Post
  #35  
Old 30-07-2016, 18:54
BMR's Avatar
BMR BMR is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2015
Posts: 45
Default

Inmiddels weer wat verder.......

Ben op de sloop gaan zoeken naar de juiste N75 klep.De klep die ik nu had wordt overal vermeld als alternatief.....maar om de 1 of andere reden kreeg ik m niet aan de gang. Dus dan maar weer een andere zoeken....met bijpassende connector..........Deze komt van een PassatV6TDI. Enige nadeel.....geen montage gaten. Maar met een beugel is dat snel gefixt.




Het probleem LIJKT nu opgelost te zijn..........De aansluiting op de vacuĆ¼m buffer was vorige week afgebroken. Ook gefixt. Schroefje in de originele aansluiting gedraaid en daarna de opening vol laten lopen met lijm.Daarnaast een nieuwe aansluiting gemaakt......Verdient misschien geen schoonheidsprijs.....maar niemand die het ziet en belangrijker....het werkt




Volgende probleem.........warm lopen.....En op een manier dat eigenlijk alleen de thermostaat de schuldige kon zijn. Dus die heb ik vanmorgen eerst maar eens vervangen. En dan was er nog een bron van ergernis....De buizen van en naar de intercooler. Ook opgelost. Voor de retour van de intercooler naar het inlaatspruitstuk heb ik een steun gemaakt. Vrij simpel maar zeer doeltreffend....







Best tevreden over.Maarrrr...........het zal binnenkort wel weer helemaal aangepast moeten worden.

Waarom?



Ik heb n komplete werkende climattronic van n mk3 gekocht........... Een mens moet wat te hobbyen hebben he............

Hoe zeggen ze dat zo mooi.....wordt vervolgd ........... :E
__________________
Impossible........is a challenge!

70-er DAF55marathonR
84-er Golf 2 (1.9TDI ombouw)
87-er Volvo 360 CS-T
90-er Golf 2 Madison(........ ombouw)
Reply With Quote