View Single Post
  #1  
Old 24-04-2019, 03:00
a.busser's Avatar
a.busser a.busser is offline
Volksforum Triple Action Donor - Paid my piece!
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 2,199
Cool Ouwe poep hier!!

Was eens benieuwd of er nog "ouwe" leden actief zijn op Volksforum.
En dan bedoel ik leden van voor het facebook tijdperk. Leden uit de tijd dat Volksforum een vaste waarde was tijdens je dagelijkse rondje over de digitale snelweg. Leden uit de tijd dat je hier, en eigenlijk alleen hier, de datums voor aankomende meetings aan elkaar doorgaf, de foto's en aftertalk van afgelopen meetings hier met elkaar deelde, je voor technische hulp op Volksforum moest zijn, je hier je project topic bijhield, en je iedere vrijdag paraat was voor de "foto fuck friday".

Toegeven, zelf heb ik het de laatste jaren behoorlijk laten af weten op Volksforum. Terwijl ik er jaren lang iedere avond en de hele avond te vinden was. De informatie die ik vroeger via Volksforum tot me nam, komt nu veelal via Facebook met voor iedere meeting een eigen pagina, voor iedere volkswagen een eigen verkoop hoekje en voor ieder model een eigen fanbase.

En ik snap natuurlijk ook dat de tijden van 75 unread Volksforum topics per dag niet meer terug gaan komen, maar ben toch van plan weer eens wat vaker "aan te waaien"...
Dus... Nog meer "ouwe poep" hier?
__________________
Instagram/AndreBusser
Reply With Quote