View Single Post
  #1  
Old 25-01-2020, 01:59
CitizenFour CitizenFour is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2017
Posts: 4
Smile Golf MK4 GTI, 1.8T, 180PK, 2003

Beste lezer,

Ik zal mij allereerst even voorstellen, mijn naam is Roy en ik bied mijn rode Golf 4 GTI te koop aan.
Ik heb hem een aantal maanden geleden vanuit Zweden naar Nederland gehaald.
Alle documentatie daarvan is aanwezig, van zowel het onderhoud als de eigenaren. In Zweden heeft deze Zweedse schone 2 trotse eigenaren gehad, die zijn er naar mijn mening erg zuinig op geweest.
Omdat ik alweer wat anders op het oog heb moet ik haar helaas te koop aanbieden.
Ze heeft recent nog groot onderhoud gehad en er zijn wat onderdelen vervangen.
Bij dit bericht zal ik de link naar de Marktplaats advertentie plaatsen. Hier staat alles wat meer gedetailleerd omschreven in combinatie met wat foto's. Voor de snelle lezer zal ik hieronder de tekst vanuit de advertentie plakken.


"Dit betreft een zeer nette Golf 4 GTI. Met 180PK, en een handbak met 6 versnellingen. Hij is goed onderhouden en voorzien van veel opties.
Recent heeft deze GTI een grote beurt gehad en zijn er wat onderdelen vervangen (hieronder genoemd).

• Nieuwe filters (lucht, interieur, olie en brandstof).
• Olie is ververst.
• 4 nieuwe zomerbanden met nette R32 velgen (winterset met 16 inch originele GTI velgen zijn aanwezig).
• Nieuwe hoesjes op de aandrijfas (beiden kanten, zowel versnellingsbakzijde als buitenzijde)
• Nieuwe Bilstein schokdempers achter (beiden kanten).
• Voor en achter nieuwe Bosch ruitenwissers.

De auto is recent uitgelijnd en de banden gebalanceerd, hierdoor rijdt en stuurt ze kaarsrecht. De factuur hiervan is ter inzage aanwezig.
Complete onderhoudshistorie en facturen zijn aanwezig.
De auto komt van de tweede eigenaar uit Zweden, hierdoor is de GTI voorzien van motor voorverwarming, de mogelijkheid om interieur verwarming aan te sluiten is er ook.
De GTI heeft met de Zweedse winters in een verwarmde garage gestaan, hierdoor heeft de auto geen roest op de carrosserie en is alles aan de onderzijde in buitengewoon goede staat.

De auto is voorzien van de volgende opties:

• Mistlampen voor en achter
• Elektrisch verstelbare spiegels
• Stoelverwarming met 5 standen (welke erg goed werken).
• Climatronic Airco
• R32 velgen met nieuwe banden
• Cruise Control
• DEFA alarm en extra verwarming
• Sportpakket (GTI onderstel en stoelen)
• Elektrische ramen voor en achter
• Carbon inleg in het interieur
• Afstandsbediening
• Lederen stuurwiel
• Originele Delta 6 Volkswagen Radio met CD speler.
• Een volwaardig reservewiel met krikset
• Originele Volkswagen all-weather matten set

Kortom, een auto waar niet op is bezuinigd en nog jarenlang rijplezier zal opleveren!

Er wordt nog regelmatig met de auto gereden, hierdoor kan de kilometerstand afwijken."


Groetjes,



https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...content=app_ios
Reply With Quote