View Single Post
  #1021  
Old 18-06-2015, 14:49
Deckedm Deckedm is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 844
Default

Hahahaahaaaaa

Dat hele marktplaats is zo triest als de shit, of de VRT sneller is als een Clio 16v, zoja dan wilde ie hem wel graag ruilen.. ruilen omdat hij net nieuwe 15 inch onder zijn clio had gezet

Ik heb hem na 5 uurtjes gereserveerd en mijn advertentie verwijderd op facebook, in die 5 uurtjes denk zo ongev een 25 berichten van voornamelijk Duitsers.
Voor het geld wat ik vraag koop je niet een dikke VRT, ook in Duitsland.

Aangezien ik een daily heb gezien waar ik wat meer aan heb dan zon racemonster, en ik er wel wat klaar mee ben, gaat ie de deur uit.

Tijd begint wat te dringen en degene waarvoor ik hem gereserveerd heb die zit tot zijn oren aan in het werk en hopelijk kan die het weekend komen.
Dan heb ik als 2e nog een jongen uit Sud Tirol die erg geinteresseerd is en goed geld heeft geboden.
Aangezien ik haast heb omdat ik de nieuwe auto maar een paar dagen kan reserveren, even mp geprobeerd... maar das zo kansloos als de hell... nog steeds berichten dat ze de motor willen kopen of me 10.000 bieden, en hoe klaar ik er ook mee ben, voor 10K gaat hij nu niet snel weg.

Gisteren gestart na 2 weken en hoppa starten lopen, en blijft toch heerlijk heh!
__________________
Speed Kills,Drive a Honda and Live Forever
Reply With Quote