View Single Post
  #1  
Old 29-12-2007, 22:54
SlimMasterShady's Avatar
SlimMasterShady SlimMasterShady is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 836
Talking Mijn Jetta MK1 Project

Zal mijn project ook maar eens op dit forumgedeelte laten zien. Ben dus Joeri Stamps en kom uit Best, Noord-Brabant en heb de Jetta mk1 nu al weer langer dan een jaar. Vanaf het begin al bezig met het opknappen van de auto en uiteindelijk is het dus ook mijn grote hobby geworden. Eerst een klein beetje laswerk, wat overigens helemaal niets waard was en dus gewoon voor niets .
Toen opzoek naar een set velgen en een verlaging. Toen mijn nieuwe dempers ook weer kapot waren door de verlagingsveren, maar besloten om een supersport schroefset te monteren! Ook ben ik nog opzoek gegaan naar een nieuwe set zijschermen en een voorfront wat ik na lange tijd gevonden heb. Wilde deze meteen monteren (erin laten lassen) maar heb toen besloten om de gehele auto aan te gaan pakken en opnieuw te laten spuiten .

Deze week ben ik dus 'echt' begonnen met mijn project! Auto zal opnieuw gespoten worden op de motorruimte na. Deze ga ik wel schoonmaken, zodat deze er weer wat mooier eruit ziet. Misschien dat ik ooit nog een nieuwe/andere motor erin leg, dan kan de motorruimte ook opnieuw gespoten worden...

Verder wil ik de bodem misschien ook nog behandelen, maar daar ben ik nog niet over uit en ik moet ook nog bekijken of het echt nodig is.
Wil er uiteindelijk ook een ander interieur in (stoelen en achterbank)

Als alles klaar is komt er ook nog een Pilot Bi-Xenon 8000K set in, die ik al klaar heb liggen Geeft in ieder geval wat meer licht als de huidige 'kaarslichtjes'

De dingen die ik al gedaan heb kun je zien in mijn ander topic .

Genoeg gelul... tijd voor foto`s

Zo was de auto in het begin:



Lekker hoog op zijn pootjes:



Eerste verlaging:



Met schroefset, maar nog niet erg laag:








Auto is dus deze week naar de spuiter gegaan, waar ik hem ga demonteren/afbreken en spuitklaar ga maken.
Zo staat de auto er nu ongeveer bij:










En de rotte plekke onder andere
Dit is rechtsvoor dus dat maakt nix uit want er is een nieuw scherm


er zijn er nog meer, maar heb daar nog geen foto's van! Opzich valt het allemaal wel mee en het is allemaal goed te vervangen dus...

Morgen ga ik weer verder, dus foto's zullen snel volgen
__________________
Jetta MK 1.5 automaat '83 PROJECT
Reply With Quote