View Single Post
  #8  
Old 17-09-2006, 22:04
yal yal is offline
VW Addict
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 586
Default

zal een nieuw topic openen als de gegevens van de harde schijf uit mn oude computer weer naar boven zijn gehaald.
Op die harde schijf staan alle fotos die ik gemaakt heb sinds mei 2005, en alle werkzaamheden die ik heb uitgevoerd.

Heb ook alles zelf gedaan, motor uit elkaar gehaald en alles wat r bij hoort, draadboom vervangen en alle andere electrische ellende die oa veroorzaakt werd door alarm met startonderbreker dat erin geplakt was (draden aan elkaar getaped) , remsysteem volledig vernieuwt, wielophanging (dempers,veren,rubbers vervangen), nieuwe wiellagers, laswerk, plaatwerk,ruiten demonteren/monteren ,uitdeuken , schuren, veel schuren (auto was al 2 keer eerder overgespoten) en uiteindelijk overspuiten , alle rubbers nieuw en striping ook nieuw.

En nu ook eindelijk zelf flink sturen en veel tanken.....leuke wegen hier , zonder radar en andere ongein

Heeft me heel wat drupppeltjes zweet gekost, zeker met die temperaturen hier en airco in garage, hehe dacht t niet........
Zat zeker niet altijd mee, heb heel wat tegenslagen gehad maar das normaal met die oude wagentjes.

Wil nu eigenlijk wel een 16v erin, een oettinger blok lijkt me wel wat
Mijn blok klinkt super, zeker na revisie en na montage van een spaghettie spruitstuk maar echt super snel is ie niet.(voor een 1800 is ie wel heel snel)
Het went snel, te snel maar 100pk meer zou mooi zijn.

grtn yal
Reply With Quote