Thread: Berrychello
View Single Post
  #16  
Old 19-01-2015, 23:12
Berrychello Berrychello is offline
Postwhore
 
Join Date: May 2007
Posts: 1,137
Default

Die had ik gemist, wat leuk zeg!
In de online onderhoudshistorie heb ik terug kunnen vinden dat die van mij ook de modificatie van de portierruiten gehad.
Ik had in de winter ook 15" staal met doppen, maar die heb ik er dit weekend onder vandaan gegooid. Oude banden, weinig profiel: reed echt ruk, ik ging rechtdoor in elke bocht. Nu dus weer op zomerbanden, tot ik een mooi setje winterspul tegenkom.
Die miniatuur heb ik ook!
Bij jouw auto vind ik het wel zonde dat je de velgen donker heb gemaakt. Dat schuifdak lijkt me heerlijk zeg, maar de climate control kan ik ook niet missen. Dakspoilertje staat wel lekker!

De mk4 bevalt nog steeds goed. Al loopt ie 1:12 en op olie 1:1300. Niet heel zuinig. Op m'n werk komt genoeg interessants langs, dus wellicht dat ie dit jaar wordt opgevolgd door een Leon, Octavia of V50.
Voor nu: ik heb een V6 voorspoiler liggen en een achter-onder-spoiler voor parkeersensoren. Dat wordt dus nog even knutselen!

De mk2 wordt niet meer dagelijks gebruikt, daarvoor in de plaats is een Twingo uit 2000 gekomen. Groen/blauw van kleur en met een glazen dakje.
Maar de mk2 mag nog niet weg van m'n vriendin Dus nu 4 auto's voor de deur.
Fotootje hoe de mk2 er bij staat:





Reply With Quote