View Single Post
  #520  
Old 23-11-2012, 10:20
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

hier nog wat dan..eerst hoe mijn eigenste groene GTI was ,onder de kap enzo..en een shot van mijn witte Pirelli ...foto's zijn wel oud..dus geen HQ


PiGotje had toen iets van 150dkm gelopen toen..
onderstaand de GTI 1 van Simon Faiers uit GB ,nimmer zoiets moois ,perfects gezien in een type 1..niet verwondelijk dat wanneer hij op een meeting meedeed met de concours d'elegance ,de beker voor 1ste plaats al klaar stond met zijn naam er ingegraveerd..trouwens een heel makkelijke vent in de omgang ,vertelde gewoon even alle 'geheimen' over zijn g60 conversie en BMW e30 dashboard..'Nah it's not too fussy..we dropped the engine in between thea and dinner..Jaja..


ook 1 van de eerste golf 1 met een VR6 erin..was toen niet even bij de RDW op kenteken te krijgen..(benieuwd of hij nog bestaat)
hieronder 1 van de mooiere 1's toendertijd met g60 conversie..(1995)..is tegenwoordig vanzelfsprekend en blokken zonder lader kosten oudijzerprijs maar toen zeer zeker niet


wie kent trouwens die oranje 83er nog ...(v/d H)
nog wat losse auto's..wie weet zit je er zelf wel tussen..


4 deurs GTI ,en een ,hoe noemen ze dat hiero swallowtail..


wat los spul..en speciaal voor Harry ,Maikel zijn antraciete GTI
en mijn eigen Pirelli..



nogmaals sommige auto's zouden tegenwoordig zeker niet misstaan,met hier en daar wat veranderingetjes..
maar de tegenwoordige Ratlook..nee,dat was er toen niet in de watergekoelde 'scene'..tegenwoordig is het toch meer koste wat kost laag rijden ,desnoods zonder hulpveren op het goedkope schroefsetje en matrollen ,dan weer wel een stel dure wielen eronder etc..
ik heb het idee dat bij de mooiere auto's het totaalplaatje beter klopte,wielen PK's,onderstel,spuitwerk etc..(ik word oud,ik weet het)
dit was ook maar een kleine greep van materiaal wat ik heb liggen..ik heb nog 2 albums vol..maar ik houd van de kwaliteit weinig over na inscannen
de rest volgt nog ...eventueel met genoeg animo...
Reply With Quote