View Single Post
  #512  
Old 22-11-2012, 20:32
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,353
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
Die auto van Ed veranderd ook bijna niets hè. Zowiezo laatste keer dat hij gespoten is was 1992.

Ik vind het wel en zuur verhaal hoor van Heinz. Ik maak hier uit op dat je eigenlijk nooit meer op meetings komt. Ik heb nog zelden een auto afgesloten en er is nog nooit iets van me gejat of gesloopt. En weekend meetings waar je je een heel weekend uitstekend kunt vermaken bestaan echt nog. We organiseren er zelf een en het hele forumteam gaat al ruim tien jaar naar vwmania/vagfest.


Inderdaad,ik kom nooit meer op meetings nee,
maar een zuur verhaal..nou dat nou ook weer niet..tis gewoon de waarheid..
niet om daar iemand op aan te vallen maar Drachten kon niet tippen aan Baarlo..eigenlijk al niet vanwege de locatie en de mindere voorzieningen daar
vraag maar aan al die mensen die daar s'zaterdags naartoe kwamen ,buiten het evenement moesten parkeren omdat je het terrein niet opkon.(als je erbij was weet je wat ik bedoel).en vervolgens netjes een bekeuring kregen voor fout parkeren (bijvoorbeeld)
en op de laatste editie Baarlo liep het ook al een paar keer uit de hand (hier ook weer..ik was erbij en heb het gezien)(knakker met n Corrado bijv)
maar ik snap je argument wel,alleen krijg je dan dat eindeloze welles/nietes forumeigen geleuter..daar heb ik geen zin in en voegt niks toe
Hofstade ,Castrop/Rauxel ,Worthersee,..zijn /waren ook allemaal leuk ,en ook allemaal verschillend ook door de jaren heen
mensen veranderen ,de sfeer en opvattingen ook ,de opkomst van multimedia,de eeuwige crisis....doe je niks aan en het zij zo..

Ed zijn auto is wel eens bijgespoten hoor,dankzij zijn oude buurman..maar hoe of wat ..ga ik niet zeggen..dat moet ie zelf maar doen als hij zin heeft
dat het 1 van de mooiste en (nog steeds)netste is ,is buiten alle kijf
dat blok is er in 93 ingehangen door Ed met chirurgische precisie..
Reply With Quote