Thread: Audi A4 Avant
View Single Post
  #8  
Old 04-06-2023, 20:15
Audi1981's Avatar
Audi1981 Audi1981 is offline
5 Cylinder Turbo Donateur
 
Join Date: May 2011
Posts: 5,859
Default

Van die vrienden die nog een prima S Line onderstel hebben liggen;




Roest op het chrome, bumps verrot en ik mis 2 veren

Maar goed ik was ff in Zuid Holland voor een ander project




Zusjelief heeft een Passat B3 en daar zorg ik voor, maar ze wou ook eens leuke wieltjes, dus ik kwam Ibiza Cupra velgjes tegen, 4x100 en 16", ff netjes maken en VW logo's scoren, kan ze lekker sturen.




Daarna nog in Spijkenisse 3 nieuwe draagarmen opgepikt en ik dacht; laat ik eens terug rijden langs de kust, had ik beter niet gedaan het was lekker druk...

Vandaag de multiriemspanner vervangen van de A4, die klapperde nogal en dat geluid is nu weg. Vindt nog steeds dat ie veel beweegt stationair...looprol kon ik niet vervangen omdat je daarvoor een hele korte XZN 12 nodig hebt en ik heb alleen een verlengde (maar het lager was nog goed, binnenkort bestellen maar) multiriem de verkeerde besteld pffff
Voorste motorsteun insert vervangen was dan weer zo gebeurd, maar versnellingbakolie ging niet omdat ze daar XZN 16 met anti-tamper (pikkie in het midden net als resistorx) in gezet hebben
Affijn we zijn weer van de straat...speciaal dopje besteld voor de bak en maar eens een sleuteltje zelf maken voor de multiriem omlooprol...
__________________
"Surfin' down the avalanche!"
Audi A4 Avant 2.0 20V 2005
VW Lupo 1.4 16V BSO racer
Reply With Quote