View Single Post
  #81  
Old 16-02-2020, 11:41
volkswein-rider's Avatar
volkswein-rider volkswein-rider is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 400
Default

Bedankt voor jullie positieve reacties.

Onlangs hebben we de 4 delige sticker op de achterklep geplakt inclusief de bies op de onderkant van de achterklep.
Vervolgens hebben we de achterklep op de auto gemonteerd, zodat ik weer verder met de hemelbekleding kan.
Maar eerst heb ik de bedrading en de waterslang door de achterklep gehaald en daarna de ruitenwissermotor en sproeikop gemonteerd en aangesloten.
Om het geheel af te maken heb ik daarna mijn nieuwe achterlichten gemonteerd en aangesloten.



Ook had ik de rembekrachtiger terug gekregen van de spuiter samen met nog wat beugels en de deurstijlen. De rembekrachtiger heb ik vervolgens gemonteerd, kwam ik er meteen achter dat ik vergeten had een beugel achter de houder van de rembekrachtiger te monteren. Dit is inmiddels gemonteerd en om de rempedaal aangesloten.
Nu ik weer ruimte in de auto had, heb ik de isolatie en tapijt ook achterin aangebracht. Deze tapijt had geen mooie pasvorm, echter dit kon ik niet aanpassen. Ik was er zo klaar mee, dat ik mijn oude tapijt weer voor het licht heb gepakt om te monteren. Na nog een keer goed schoonmaken en wat herstelwerk uitgevoerd te hebben heb ik deze na het verwijderen van het nieuwe tapijt in de auto gelegd. Wat een verschil.
__________________
Golf MK 1 1800 GTI 1982
Golf MK IV 2.0 2000
Kever 1300s 1973: sold
Opel Manta A 1973
Chevy Bel Air coupé V8 1958
Reply With Quote