View Single Post
  #87  
Old 08-01-2022, 12:49
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is online now
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 945
Default

Of ik de 02A bak ga monteren weet ik nog niet 100% zeker. Moet ook gelijk een nieuwe koppelingsplaat/ set bij, vliegwiel afdraaien je kent dat wel. En dat loopt weer aardig in de papieren, terwijl ik eigenlijk liever eerst ga rijden. Alles werkt in principe en de huidige koppeling is ook een Sachs sportkoppeling, die trekt dat wel.

Ben ondertussen ook bezig de kabelbomen in de motorruimte netjes te maken met nieuwe kous eromheen.

Nu heb ik het relais en de relaisvoet van de koelvin maar verwijderd want dat deed helemaal niks, incl de kabels overal naartoe.

Maar ik snap ff niet hoe het zit met "Low Coolant Level Control Unit".
Deze krijgt draden van de sensor van de kop (weerstand of schakelaar) en de kvs-peil sensor in het reservoir. Het is relais positie 18.
Welk relais nummer moet hier in?
Ik denk deze: https://www.vancafe.com/191919376A-p/191919376a.htm

En wat doet het? Persoonlijk hecht ik er niet zoveel waarde aan. De auto wordt voor, na en tijdens trackdays gechecket. Als het koelvoeistof peil dermate snel zakt dat ik een melding krijg tijdens het rijden is er sowieso iets niet pluis
Dan haal ik de hele zooi lekker weg, scheelt weer gewicht :mrgreen:
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote