View Single Post
  #83  
Old 26-12-2014, 09:59
skywalker38 skywalker38 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,055
Default

Quote:
Originally Posted by Joey053
Ik snap natuurlijk dat het allemaal al veel heeft gekost, je bent natuurlijk veel tijd kwijt om alles uit elkaar te halen. Maar dan weet je wel precies hoe alles is opgebouwd.
Ik heb zelf geen eigen bedrijf dus mijn zienswijze is wellicht wat anders, maar ik moest er niet aan denken om weer met een autoambulance op pad te moeten en denken van had ik maar toch die paar uur uitgetrokken om met zekerheid te kunnen zeggen dat alles 100% en met de juiste waardes in elkaar is gezet.
Dit is geen aanval ofzo hoor, ik wou dat ik 50% van jou vakmanschap had. dan kon ik namelijk al zeer deftig auto,s lassen en ombouwen.

Ik snap jou punt wel,maar ik denk dat je 1 ding over het hoofd ziet
Ten eerste is hij een eenmanszaak waardoor ik denk dat tijd zijn grootste vijand is,zeker als je ziet hoeveel projecten er staan en dan heb ik nog niet eens over mensen en klanten die langskomen/bellen die hij te woord moet staan,daar gaat gigantisch veel tijd inzitten,plus het uitzoeken van de wensen van klanten mbt producten die zij graag willen
Ten tweede moet je ervan uitgaan dat een bedrijf die als hoofdzaak motoren bouwen doet en die een motor opbouwen met A kwaliteit producten opbouwt er toch wel van mag uitgaan dat dit op een correcte manier is gedaan
Het lijkt mij een vrijwel onmogelijke zaak om auto's te restaureren motoren en opbouwen in een zo snel mogelijk tijdsbestek,dat is niet reeel
Reply With Quote