View Single Post
  #8  
Old 23-11-2013, 17:32
The Clauw's Avatar
The Clauw The Clauw is offline
Postwhore
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 999
Default

Thnx Johan!

Alles viel mee Tot het loshalen van het kachelhuis. Ik werk nu aan een country syncro en je had er niet vermeld ( Misschien omdat het syncro eigen is ) dat er nog 2 verborgen boutjes zitten die je met een hele lange en een hele korte schroevendraaier los moet maken. Rechter schroefje met de lange schroevendraaier via het gat van het middelste ventilatierooster en de linker schroef moet je met je hand half onder het dash met een minischroevendraaiertje.

Ik betwijfel of ik het hele huis uit elkaar ga halen want dat is ten eerste zowat onmogelijk gemaakt want die schuifjes lijken een enkel 1 weg systeem te zijn waarmee het huis in elkaar zit. Nu eerst maar eens alles reinigen en alle pakkingen vernieuwen. Denk dat ik die gaten maar dicht ga maken zoals jij het omschreef maar dan met het kachelhuis op me werkbank(eettafel).

Zou ik die gaten ook hermetisch kunnen afsluiten met blik of blaas je dan de boel op met evt overdruk?

De howto zoals je hem omschreef is verder perfect alleen de 2 uur werktijd zou ik veranderen in 5 uur want de kleine dingetjes waar wij als liefhebbers geen rekening mee houden gaan heel veel tijd in zitten.

Morgen weer lekker verder. Nu ff een biertje en wat sterkers om warm te worden!
__________________
Audi GT
Reply With Quote