View Single Post
  #5  
Old 03-03-2016, 18:31
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,644
Default

Een maxi/cosi heb ik niet nodig dus daar doe ik Het ook niet voor, ik mis gewoon ongelofelijk veel ruimte in mn cabrio, om maar als voorbeeld te nemen kan er in de achterbak net een kratje bier..

Dat het duurder word dan mn golfje begrijp ik, want zo'n beetje alles is duurder om te rijden dan een golf 1 maar dat is niet erg, ik kan er alles zelf onderzetten dus die kosten bespaar ik sowieso al. Maar hoeveel scheelt een passat/a4 met een golf 4 of a3.. Dan word het verschil al veel kleiner en aangezien een a4 in dezelfde gewichtsklasse valt als de golf of a3 valt dat reuze mee. De passat zit vgm idd een klasse of 2 hoger en onderhoud zal ook wel nog net wat duurder zijn.

Ik had voor mezelf ook nog opties als een golf 3 vr6, audi tt, of bora. Maarja vr6 is bijna geen goede van te vinden, tt heb ik ook weer geen ruimte en een bora 1.8t is weer bijna niet te vinden..

En idd een a4 met s4 bumperkit ziet er zeker gaaf uit, alleen kost een bumperkit minimaal 800 tweedehands omdat er geen repro's bestaan.. Maar dat maakt verder niet uit dat is dan sws iets voor later.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote