View Single Post
  #1  
Old 02-03-2022, 16:16
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default Belgische golf 1 g60 laten keuren in Nederland

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, het moment is aangebroken om mijn golf in Nederland te laten keuren en de g60 op kenteken te krijgen, en dan terug invoeren naar België. Zo kunnen we hopelijk de veronderstelling hier van de baan helpen dat het zogezegd niet zal kunnen. Ik hoop natuurlijk van wel.

Ik ben @heinz74 hier heel dankbaar voor om me hier in te helpen.

Het is de bedoeling dat ik de golf nu in orde ga brengen. Voor de keuring hier in België was alles in orde, buiten de motor uiteraard en de schijfremmen achteraan. Remmentest was goed lichten waren goed, en al de rest wat ze hebben nagekeken ook.

Wat ik graag op papier wil is de motor en dat de schijfremmen achteraan erop kunnen blijven. Moet je voor de schijfremmen achteraan iets speciaals doen om dat op papier te krijgen? Of kan dit gewoon bij jullie?

Nu voor de motor, heb ik wel een probleem denk ik, want heb onlangs gezien( door daar nu mee bezig te zijn) dat er geen motornummer aanwezig is :/ , alleen de laatste cijfers zijn heel lichtjes zichtbaar.

Maar ik heb wel de papieren van de auto (golf ralley) waar de motor uitkomt en het aankoopbewijs van de motor , de man waar ik alles van had overgenomen had dit allemaal meegegeven. Kan ik hier iets mee, of gaat dit toch nog een probleem vormen?

En hoe zouden we dat probleem kunnen oplossen?

Ben echt benieuwd hoe dit gaat verlopen ?
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote