View Single Post
  #16  
Old 03-02-2021, 08:28
larsstolwijk's Avatar
larsstolwijk larsstolwijk is offline
Volksforum Aandeelhouder - Disco Larssons
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 113
Default

Quote:
Originally Posted by heinz74
is volgens mij ook spul van een GL..hebben ze dan gelijk met de stoelen gepakt..want een GX had dezelfde stoelen als een GTI ..met andere stof welliswaar..(al zouden het bij jou ook gewoon C stoelen kunnen zijn?)
dat het een 1100 is geweest ,is ook te zien dat er een klok in het dashboard zit ipv toerenteller..maar die had een C eigenlijk ook niet eens..dus mogelijk alles uit een 1100 Gl..
waarschijnlijk hebben ze de motorsteun aan de rechterzijde van de motorruimte ook verplaatst ..om zo de JB er in te kunnen pleuren..
persoonlijk ,had ik de automaat gelijk in de ijzerbak gedonderd en er een gewone 4 of beter nog 5 bak achter gehangen..
rijd iets relaxeter op de snelweg qua toeren..maar zullen ze toendertijd wel niet voorhanden gehad hebben..
wat betreft de roest..zou er eerst voorzichtig de voorruit uithalen..daar zit nog wel een surprise onder denk ik..
zo te zien aan het kenteken is hij ergens van september/oktober '82..heb je gelukkig al wel het nieuwe type zekeringkast en alles..
veel succes..


Leuke informatie heinz74! Dat er een handbak in mag komen is ook zeker iets wat in de planning staat. Al wil ik hem eerst zo eens rijdend hebben om eens te voelen hoe of wat. Inderdaad gaan alle ramen en rubbers er eens af en wil ik direct de stukjes roest daar aanpakken, de eerder de beter.
Qua interieur is het een interessant verhaal dus! Benieuwd hoe we dat verder gaan ontrafelen
__________________
Golf Mk7 Variant R-Line 1.5
Golf Mk3 Variant 1.8
Golf Mk2 1.3 Inj
Passat b2 32b 1.8
Reply With Quote