View Single Post
  #40  
Old 26-11-2016, 16:52
R-oy R-oy is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 313
Default

Quote:
Originally Posted by Marxje
Vandaag een productieve dag gehad, veel gereden met de golf die het nog prima uithoudt.

Het robbenoordbos om precies te zijn, en dat maakt me een beetje zenuwachtig, de eerste drie hits van robbenoordbos leverde resultaten op van homolove, eroman, en nog een andere vage datingsite voor heren onderling die elkaar hier treffen.

Maar toch, hoe ga je uitleggen aan bekenden of aan oom agent dat je bij het robbenoordbos samen met een andere kerel staat te sleutelen aan je auto.

Het kan erger, als je een lekke band krijgt en iemand biedt aan om je te helpen "krikken" wordt het pas echt spannend.



Hahaha!

Zo heeft het 'laag' rijden mij ook in een situatie gebracht waar ik even gek van opkeek. Ik was een paar jaar geleden terug richting Almere gereden om wat interieur delen op te halen. Bij het wegrijden uit de parkeerhaven die, zeker een cm of 25 hoger lag dan de straat (Ja geen grap) bonkte er iets verschrikkelijk hard tegen de onderkant van mijn auto aan. Onderweg had ik even stress door de bonk want als het de carter was.. nouja je snapt het wel. Dus was ik even gestopt bij het eerste de beste tankstation aan de A27. Terwijl ik het subframe en carter bekijk zie ik in mn linker ooghoek een gozer aan z'n kruis cuppen en wat lokroepjes te doen vanuit de bosjes.

Fok die carter maar dacht ik want ik ben bijna thuis..
Reply With Quote