View Single Post
  #392  
Old 26-09-2021, 23:10
wessel97's Avatar
wessel97 wessel97 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,643
Default

Vandeweek het raammechanisme links vervangen. Een tijdje terug heb ik er al een keer een in gezet van Valeo maar die rammelde, kraakte, liep niet soepel. Dus dat is de laatste keer geweest dat ik ooit een niet origineel raammechanisme erin gezet heb.

Want de originele was wel 2x zo duur, maar gaat soepel naar boven en beneden en geruisloos.







Brembo's zijn ook gemonteerd hij remt weer super.

HEL Remleidingen, 323mm Mtec schijven in combinatie met Pagid RS4-2 remblokken net als achter en ik verlies nu met het remmen eerder grip door de banden dan door de remmen😂




























Het enige wat vreemd is, is dat ik voor het monteren al een tijdje last had van een trillend stuur boven de 100km/h (niet met remmen). En nu de nieuwe schijven erop zitten die nog groter zijn dan origineel (312mm ten opzichte van 323mm) is het erger geworden.

Ik zit me dus echt af te vragen of het een kromme naaf is .. maar dan zou hij met remmen ook moeten trillen en dat doet hij niet.

Het zouden ook de spacers nog kunnen zijn maar zonder merk ik geen verschil. En die dikte is niet veranderd dus dat kan niet echt verklaren waarom het nu erger is geworden. Het zijn dezelfde spacers nu als voor de nieuwe remmen.

Verder is zowat alles nieuw dus ik heb geen idee wat het anders nog zou kunnen zijn.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)

'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
Reply With Quote