View Single Post
  #321  
Old 20-04-2023, 11:42
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

Quote:
Originally Posted by RobertVoorst
Jij hebt ook de klauwen van een 986 toch? Met een 22.2 [mm] zat mijn pedaal namelijk echt gewoon op de vloer. De slag is met een 25.4 wel echt verbeterd maar ik moet echt merkbaar hard op 't pedaal stompen om echt snel stil te komen te staan. Misschien dat ik ook nog wel een 23.8 ga proberen.


Klopt! Boxster/Cayman klauwen. Ik heb destijds ook nog wat zitten te rekenen qua verhoudingen van diameters HRC en totale remzuigeroppervlak. Een Boxster heeft namelijk standaard ook een 23.8mm HRC dacht ik. Ik heb toen aan de hand van die verhoudingen berekend of ik mijn 22.2mm HRC kon behouden of groter moest. Ik kwam er toen op uit dat mijn slag zelfs ietsje korter zou worden met mijn setup....dus ik heb de HRC eerst laten zitten en daarmee zou testen (gebruikte hem toen nog als daily). Toen alles erop zat, was de slag daadwerkelijk ietsje korter tov de standaard G60 remklauwen aan de voorkant.

Als jouw slag heel lang is, zou het ook kunnen dat je toch nog lucht in je systeem hebt....je hebt hier maar heel weinig voor nodig om het pedaal op de bodem te trappen
Reply With Quote