View Single Post
  #10  
Old 15-03-2008, 20:35
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

En dan hier de foto's!!!!


Vrijdag de hele dag johan maar even geholpen ,en de golf maar eens op de 'jettaracing' manier aangepakt ,dus met poetsmachine en doppenset .....

En eerst de wielranden maar gedemonteerd ! ,want die waren wel zo verkleurd door de zon ,en alle jaren vele poetsmiddelen erop te zijn gesmeerd zagen deze er niet meer echt 'mooi' uit ......

en nog zeer netjes onder de randen ,en dat voor een '84 er auto!




Dus heb ik de bumpers ,wielranden en achterspoiler weer netjes matzwart gemaakt ,zoals het hoort




Johan ook maar even aan het werk gezet




en natuurlijk het resultaat!!

En ja ,voordat het hele topic over kleurverschillen gaat ,bij deze auto zal er iets kleurverschil zitten tussen sommige delen , omdat er plaatwerkdelen zijn vervangen ,en door verkleuring door de zon ( er zitten namelijk een aantal delen van de 'donor' GTI op ,omdat deze netter/beter waren ,en dan blijft de auto zoveel mogelijk origineel met '84 er GTI delen )

Waarschijnlijk zal ooit in de toekomst de auto geheel worden overgespoten ,en dan helemaal in de marsrode kleur ,maar zo is de auto eerst weer een stuk netter !

Dus foto's!!







Ook zijn inmiddels de stootlijsten verwijderd ,en omdat er op de 'donor' deuren de originele striping nog zal ,heb ik uit een stuk structuur/matzwart folie de resterende striping zelf gesneden ,en er weer op de originele plek opgeplakt !En dat eindresultaat is goed gelukt !













De ATS'en liggen ondertussen al in driesum , en daar zullen volgende week de banden weer omheen worden gezet .
Al met al vind ik dit een zeer goed resultaat ,en ben er zelf best wel weer tevreden mee voor zover !

Volgende planning zal zijn ,de roestplekjes e.d. eens goed bijwerken ,dan mag hij eerst weer een zomertje rijden !

@ Johan , mooie auto geworden jonge ! wees er maar zuinig op zou ik zeggen , en nu is hij wel topicwaardig toch ?
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote