Thread: mopje
View Single Post
  #41  
Old 15-12-2004, 10:24
Mister Cool's Avatar
Mister Cool Mister Cool is offline
Volksforum Draaideur Donateur
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 5,083
Send a message via MSN to Mister Cool
Default

Kees heeft een tuinkabouter in de tuin, en 't is al een aantal dagen slecht weer. Als hij door de tuin loopt hoort hij de kabouter hoesten en niezen en ziek zijn! Dit doet hem pijn aan het hart, en hij kan het niet aanzien. Zodoende neemt hij het beestje mee in huis en verzorgt het een aantal weken tot het weer helemaal beter is en het weer mooi weer is om het kaboutertje uit te laten...
Als hij het kaboutertje weer de vrijheid geeft zegt het: 'Hartstikke bedankt joh voor wat je voor me hebt gedaan, echt te gek! Ik weet eigenlijk niet hoe ik je moet bedanken, dus als dank mag je een wens doen!!'
'Tsjah...', zegt kees, 'Mijn allerbeste vriend woont in Canada, en ik heb hem al jaren niet meer gezien omdat ik het ticket daarheen niet kan betalen... Zou je voor mij een brug daarheen kunnen bouwen??'
'Dat is wel een hele moeilijke wens...', antwoord het kaboutertje. 'Heb je eigenlijk niet een andere, liefst wel beetje gemakkelijkere wens???'
'Ja, ik heb nog wel een wens... Ik ben al jaren alleenstaand, en ik wil eigenlijk wel graag een vrouw, maar wel eentje die nooit zeurt...'

'Hoe zit dat met die brug?', zegt het kaboutertje. 'Moet daar ook nog verlichting op??????'

Reply With Quote