View Single Post
  #52  
Old 01-12-2021, 22:03
steefers's Avatar
steefers steefers is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 93
Default

Vanmiddag even op pad geweest om een andere stuurstang met de juiste beugels op te halen. Tevens bij die verkoper ook gelijk een goed kachelhuis meegenomen. Dus we hadden vandaag weer wat te knutselen.

Hieronder de nieuwe en oude stuurstang (of hoe het ook heet naast elkaar).




Eerst bij de oude de bus eraf trekken met een poulie trekker zodat ik het contact slot over kan zetten op de nieuwe stang. Na de wisseltruuk weer de stuurbus weer terug op de stang geperst (erop getikt met een dop en hamer).




Vervolgens het hele zaakje weer gemonteerd en het zit weer perfect zoals origineel. Op naar het volgende....




Operatie kachelhuis... van het nieuwe kachelhuis heb ik de oude resterende foam (althans zover je het nog foam kunt noemen) verwijdert. Het spul was compleet vergaan. Dus nieuwe plakfoam die ik eerder al eens op Amazon had gehaald op maat geknipt en erop geplakt.

Helaas paste de nieuwe kachelradiator en niet in wat ik ook probeerde het laatste stukje ging er niet in. Dus toch helaas de oude maar weer terug geplaatst. Moet wel zeggen dat deze op het oog nog als nieuw was dus had er nog wel vertrouwen in.







En vervolgens de boel weer terug gemonteerd in de auto.




Het claxon kapje van mijn stuur zat altijd los omdat er een klik punt was afgeknapt. Met behulp van een ander stuurkapje van een ander model het weten te fixen. Even het rubber hoesje van het kapje overgezet op het goede kunststof plaatje. Klusje van nix, maar goed ik heb weer een goed kapje.







En voila weer als nieuw.

__________________
_______________________________
Golf 2 GTI 16v
VW Transporter T5
Reply With Quote