View Single Post
  #16  
Old 02-07-2011, 20:07
Zeend's Avatar
Zeend Zeend is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,387
Default

hmm...
verderop in de notulen van de Tweede Kamer lees ik, dat de motie 'aangehouden' is...

Quote:
Ik kom op de motie op stuk nr. 14 van de heer Van Vliet. Hij verzoekt de regering daarin de huidige wettelijke vrijstelling van motorrijtuigenbelasting voor auto's van 25 jaar en ouder te handhaven, ook voor auto's die na 31 december 1986 voor het eerst in gebruik zijn genomen. Ik laat het oordeel over die motie aan de Kamer. Ik heb echter vanmiddag het debat gevolgd en daarom geef ik de heer Van Vliet het advies om deze motie aan te houden en het zomerreces te gebruiken om draagvlak te zoeken voor deze motie. Ik begrijp dat er in de Kamer gevoelens bestaan om cultuurhistorisch erfgoed voor Nederland te bewaren, maar nog niet iedereen is ervan overtuigd dat auto's van 25 jaar en ouder daaraan voldoen. Misschien moet dat nog even verder worden overwogen in de Kamer.

De heer Van Vliet (PVV):
Dit verhaal beluisterend, ben ik bereid om mijn motie aan te houden en het zomerreces te gebruiken om met mijn collega's te overleggen.

De voorzitter:
Op verzoek van de heer Van Vliet stel ik voor, zijn motie (32800, nr. 14) van de agenda af te voeren.

Daartoe wordt besloten.


dus wellicht iets te vroeg gejuicht?
Reply With Quote