View Single Post
  #6  
Old 05-01-2016, 09:43
daNpy's Avatar
daNpy daNpy is offline
Magnix Kosse Racing
 
Join Date: Oct 2015
Posts: 945
Default

Tussentijdse update, helaas zonder plaatjes omdat ik niet meer op de autofans ftp server kom

Het blok heb ik voor Kerst uitgebouwd, compleet met subframe en al, was in 1 middagje gepiept
De compressor en toebehoren heb ik gedemonteerd en op Facebook als complete set te koop aangeboden heb je interesse, stuur me even een PMetje.

Na wat onderzoek heb ik een 9A blok aangeschaft, dit blok werd me aangeboden voor een leuk prijsje inclusief o.a. Kent cams nokkenassen, alle lagers, schalen en pakkingen
Een collega van me bouwt het blok verder op; hij heeft vandaag de kop eraf gehaald en het ziet er allemaal keurig uit. Er zitten geen randen in de cilinders en de hoonpatronen staan er nog keurig in. Ook de kop ziet er netjes uit maar wordt nog wel gereviseerd.

Als eerste worden nu de throttlebodies pas gemaakt op de kop, daarna de kop gereviseerd en de nokkenassen geplaatst. Daarna wordt het onderblok gereviseerd
__________________
You can sleep in a race car but you can't race a house!
MKII GTI Trackcar

Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc)
Trackday kalender!
Reply With Quote