View Single Post
  #78  
Old 05-08-2016, 12:57
Andrew Habraken Andrew Habraken is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2013
Posts: 50
Default

Beste Volgers,
Eindelijk weer eens tijd om wat te melden van het front. Ik ben al zover dat de wagen gekeurd is en al 2 kleine vw showtjes in de buurt heb bezocht om te kijken wat hij doet. watertemperatuur is goed: tijdens het rijden 85/80 (85 graden in het blok en 80 graden voor bij de radiateur) Toerental lijkt mij iets te hoog bij een snelheid van 120 (3600 toeren) ik heb er een AT bak onder liggen maar misschien is
een 915 bak van Porsche voor de toekomst een betere optie (als iemand iets heeft liggen voor een leuk prijsje)
Oliedruk heb ik nog mijn twijfels. Koude start en op snelheid 4.5/5 bar en bij stationair terugvallend richting de 2 bar.
Is dit standaard bij non-turbo blokken of moet het bij Subaru algemeen wat hoger zijn. Ik heb op wat forums gelezen over 6,7 of 8 bar max en min 3.
Nu heeft dit blok er al een 200.000 km opzitten misschien is dat het "probleem"? (of misschien te weinig olie al geeft het lampje niets aan)
Kan iemand mij hier een antwoord op geven?

Voor de rest rijdt de auto fantastisch. Ik ben nog niet helemaal klaar maar ik moet toch iets te doen hebben in het weekend.
Zal binnenkort wat foto's plaatsen van wat ik in de tussentijd allemaal gerealiseerd heb.
Reply With Quote