View Single Post
  #1  
Old 14-03-2004, 18:30
Chrispy's Avatar
Chrispy Chrispy is offline
Old Fart
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 931
Default week 23: pinksteren en McLaren...Chrispy's collumn.

Ik ben even op vakantie, en je merkt gelijk dat we thuis zo in het internet en tv gebruik vastzitten, dat ik me zonder de krant kompleet van de wereld voel.
Ik ben op een van de Spaanse eilanden, en het enige wat ik voorgespiegeld krijg is de berichtgeving die ik op tv zie, als ik langs de winkeltjes loop hier op het eiland. Op de kampong probeert men je zoveel mogelijk buiten het nieuws te houden. Derhalve hoorde ik van de (spaanse) kamermeisjes en bedienden wat er in Madrid gebeurt was. Ook in de daarop volgende dagen wordt er hier maar weinig aandacht aan geschonken. Alles onder het mom „laat de vakantieganger vakantie houden“.
Zoveel doden, en gewonden, en om wat? Het antwoord op de vraag is niet eens belangrijk, het doel heiligt de middelen namelijk niet, en zal nooit in de buurt komen.
Maar genoeg hierover, we waren op vakantie, en daar waren we dan, met zeven man een paar dagen in een all-in resort aan het strand, terwijl ik nog geen 5 uur voor ik vertrok ook nog op het strand was, sterker nog, ik woon op loopafstand van het strand, en zou er elke dag kunnen zijn. Wat is er dan zo anders vroeg ik me af, dat je 4 uur gaat vliegen om op een ander strand het wel naar je zin te krijgen. Welnu, na een paar dagen rust heb ik het wel door;
Hier wordt ik bediend, op het andere strand zal ik bedienen.
Hier is een beetje wind welkom, thuis betekent het vegen, en minder omzet.
Hier is het all-in, thuis hoop ik er juist nog een fooi aan over te houden.
Hier zit ik samen met de duitsers aan het bier, thuis zal ik ze moeten bedienen.
Kortom, ik ga deze zomer een seizoen op het strand werken, en hoop daar naast geld verdienen, er ook een betere conditie (en meer tijd in de sportschool) aan over te houden.
Een seizoen in de bediening, lekker op het strand, ik hoop alvast dat het daar (in Nederland) net zo'n mooie zomer mag worden als ik nu hier ervaar. Misschien zie ik sommigen van jullie wel een keer op het strand tijdens een van de zonnige dagen, en klop ik jullie een paar dropshots uit de zakken.
Een mooie week gewenst.


Chris
>0=73
__________________
Eigen volkswagens eerst !!!
Reply With Quote