View Single Post
  #4  
Old 03-05-2012, 20:16
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

Quote:
Originally Posted by Spierings
Bij een zo'n grote upgrade kwa vermogen zou ik de remmen pakken die een stuk groter zijn.
Voor g60 remmen heb je meen ik al 15" nodig.



correct,daarbij,als je een vr6 met 14inch en ballonbanden wil rijden ben je levensmoe[zal nooit een bochtenridder worden]en gooi je er een plat bandje om blijf je tanken en banden wisselen.16inch met een goede laagprofielband raad ik aan,of 15 met de orignele vr6 bandenmaat en ook een beetje knap plakkend rubber.

de complete fusees van een corrado of golf g60 moet je monteren,incl aandrijfassen en remmerij en achter een complete gti 16v of g0 achteras met schijven[beide hebben dezelfde remmerij achter]
verder ben je een ander hoofdremcilinder nodig[22mm minimaal] en een omkeerhevel [vw t4/passat 35i/seat ibiza cupra]om de koppeling om te bouwen naar kabel[in het geval je dat wilt,anders moet je ook een pedalenset etc voor hydraulische koppeling zoeken.voor de rest is het allemaal een beetje vogelen hoe je het wil hebben......

[ps,ik heb nu even geen zak te doen,maar je had al deze info ook op de search kunnen vinden,ik en meerdere anderen hebben dit al 4873588.54758.58x uitgelegd.]
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote