View Single Post
  #1  
Old 24-05-2016, 15:01
Sven-GTI's Avatar
Sven-GTI Sven-GTI is offline
Volksforum Aandeelhouder - Performance>>>
 
Join Date: Jun 2010
Posts: 2,944
Default Auto huren voor vakantie

Vorig jaar voor het eerst een roadtrip gedaan en die is heeeeel erg bevallen! Je komt op zoveel plekken en iedere dag slaap je in een ander hotel! Echt een topvakantie!

Deze zomer ben ik van plan weer een roadtrip te gaan maken. Dit zal in totaal zo'n 4000km zijn (met 4 personen + bagage). Wij beschikken allemaal over oude kleine auto's, niet geschikt voor zo'n trip En het liefst gaan we gewoon met 1 auto. Dus ik dacht: huren!

Er zijn heel veel aanbieders waar je kilometer-vrij een auto kunt huren. Wat mij opvalt is dat al die verhuurbedrijven 'nieuwe' auto's verhuren. Vrijwel alles wat ik vind zijn auto's van max 2/3 jaar oud. Vanzelfsprekend betaal je hier ook voor! De bedoeling was om die trip low-budget te houden. Normaal leende ik een busje of stationswagen hiervoor, maar in deze periode ken ik niemand die zoiets te leen heeft. (vakantieperiode, dus mensen hebben zelf ook hun auto nodig )




Nu vroeg ik mij af of er ook verhuurbedrijven bestaan die 'oudere' auto's verhuren? Dit zou volgens mij een stuk aantrekkelijker zijn in prijs!


Suggesties zijn welkom!
__________________
20-Jahre GTI 16v-M62
GSX-R600 K9 HOEGEE-Tuned STOLEN
Honda CRF450 SM
KTM EXC 525 Racing SM
Reply With Quote