View Single Post
  #180  
Old 04-04-2016, 08:12
kroeps's Avatar
kroeps kroeps is offline
VW Addict
 
Join Date: May 2007
Posts: 617
Default

@vandeWal; Bedankt voor de foto's van die kenteken plaat. Ik ga kijken of ik ook zoiets kan fabriceren.

Zaterdag mocht ik de Golf ophalen bij StreetCustoms. Na het eerste rondje stapte ik uit met een smile van oor tot oor. De airride rijdt niet zo comfortabel als een nieuwe/standaard auto maar rijdt zeker niet zo stug als de schroefset die ik had. Hij ligt erg stabiel op de weg en ik heb hem nu zo'n 200 km aan de tand gevoeld.

Tijdens de heenreis merkte ik dat de 20vt niet lekker liep. Bij vol gas in zijn 2 en 3 hield de auto in en ging schokken. Na een berichtje aan NielsVWteam had ik zaterdag een afspraak gemaakt bij hun. Daar ben ik na het ophalen van de golf naar toe gereden. Zij hebben toen de computer eraan gehangen en kwamen er achter dat er een aantal foutmeldingen in zaten. Na analyse van het gasklephuis bleek deze kapot, toevallig lag er nog een vervangend onderdeel in een kist Daarna nog de N75 gecontroleerd en correct aangesloten en de auto reed als een zonnetje.

@Pewi, Johan en alle andere van VW team heel erg bedankt voor de hulp en de gezelligheid afgelopen zaterdag. Ben erg blij dat ik even langs ben gereden, de auto heeft nog nooit zo lekker gereden.

Foutmeldingen in VCDS:



Inbouw van de Airride. Ik wil misschien nog wel een plank maken onder de mat in de achterbak met ook nog wat meer isolatie.







Plaatje van hoe die erbij stond in het zonnetje



En weer veilig terug in de stalling

__________________
Golf MK2 GTI G60 Edition One
Reply With Quote