View Single Post
  #4  
Old 13-11-2008, 20:20
*Robert*'s Avatar
*Robert* *Robert* is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 7
Default

Quote:
Originally Posted by vwleusden
Na je verhaal had ik exact hetzelfde vermoeden. Begin eerst bij de basis, bekabeling goed? (even doormeten), stekkers ok?

Waar je ook nog even naar kan kijken is of de vacuumslang vanaf je inlaat naar de ecu nog goed is.



Bougiekabels ook niet echt naar gekeken, bougies zijn wel vervangen en de glader in augustus gereviceerd.

Dat ga ik is even controleren, heb wel een aantal jaar ervaring met brommers, dus sleutelen is geen probleem, maar ik ben wel een auto newbee, de lambda zit op het spruitstuk ??

En die vacuumslang..zou hier ook een beetje rook oid uit kunnen komen( dit zie je een heeeeeel klein beetje als de motorkap openstaat, want de vorige eigenaar heeft me verteld dat er een slang vervangen moest worden, maar weet niet precies welke.

Zal de bekabeling is even door gaan meten,er zit IN de auto wel een probleem me bekabeling,,de radio kabels kloppen niet meer, er staat constant stroom op, dus als het contact uit staat blijft de radio aan, dus de radio zit e nu ook even niet in ,. maar dit zal er wel niks mee te maken hebben lijkt me
Reply With Quote