View Single Post
  #5  
Old 14-04-2021, 13:27
VW_Sk8r's Avatar
VW_Sk8r VW_Sk8r is offline
Forum Regular
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 134
Default

Heeft even mogen duren maar een update. Het is de gele cupra geworden die Rick gelinkt had. Na een glibberig proefritje overeen gekomen dat de puntjes nog op de i gezet moesten worden, auto moest nog uitgelijnd worden en gelijk ook voorzien van nieuwe distributie. Na een week kon ik dan eindelijk de nieuwe aanwinst ophalen en bleek de t3 het niet zo leuk te vinden om de aandacht te moeten delen.


50km op de weg terug ging de zoemer en de lampjes voor de oliedruk af. Aangezien ik al n tijdje er niet aan toe gekomen was om olie te peilen en de vrachtwagens me om de oren vlogen. Zonder na te denken n liter olie er in gemikt en naar de volgende afrit gereden om verder te kijken. Daar bleek er veel meer olie in te zitten en wilde de motor ook niet meer. Dus aflaten slepen en in de cupra naar huis gereden.

Rij nu al n tijdje rond in de cupra en ondanks dat je merkt dat het niet helemaal de degelijkheid van n VW heeft toch echt wel n heerlijke auto. Ook kwam ik er achter dat de auto airco heeft iets waar ik bij het kopen helemaal geen aandacht aan had besteed. Dus wil kijken of het lukt om dat ook in de golf over te bouwen.

Verder overweeg ik om cruise control in de cupra te bouwen al lees ik wisselende verhalen over of het mogelijk is. Iemand een idee of die hendels nog ergens te krijgen zijn er wat ze kosten? Aangezien het een tijdelijke auto is wil ik geen goud prijs betalen
__________________
T3 Syncro 1.9tdi 1990
Golf 2 1.8 GT 1991

T3 Westfalia 1.9 TD 1988 (sold)
Golf 2 1.6 D 1988 (RIP)
Reply With Quote