View Single Post
  #64  
Old 02-12-2009, 21:34
De Limburger's Avatar
De Limburger De Limburger is offline
Volksforum QUATTRO donor - Mr Muscle
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 6,203
Send a message via MSN to De Limburger
Default

Quote:
Originally Posted by Allart-Ghetta
Knap dat jij weet dat het aan de drijfstanglagers ligt zonder het blok te openen, ohja, jullie hadden die fout al eens eerder gemaakt.

Blijft een raar verhaal, dat stilstaande olie achter je lagerkap zoveel druk veroorzaakt dat de motor niet meer rond wil, terwijl de kruk na het aantrekken van de lagerkappen nog met de hand zonder veel wrijving rond ging.


Jongen jij bent een beterweter he, ik geef niet snel negatief commentaar, maar nu komt het toch,

Je moet eens beter lezen, en dan pas beginnen met zeuren, als je goed gelezen had, dan had je gezien dat ik dus alweer het carter er onder uit heb liggen en dat de drijstangen weer los gemaakt zijn, en dat nu die los zijn de motor weer draait.
Door dat ik niet gecontroleert had of ik genoeg axiale speling heb op de drijfstangen tov krukas ging ik er van uit dat door dat ik de motor goed met de hand kon laten rond draaien juist inelkaar gezet had.
Gelukkig heb ik collega`s die al meer dan 20Jaar in het vak zitten en dus wel weten hoe het moet, die mij dus de informatie gaven dat het aan de drijfstangen kon liggen, nadat ze me gevraagt hadden hoe ik ze gemonteert had.
En dat over dat andere blok dat is ook bullshit, van: "Ohja die was ook vast geknalt" dat zijn uitspraken van mensen die in mijn ogen gewoon beter hun mond kunnen houden.
Aangezien die motor niet eens verder in elkaar staat dan een onderblok met een krukas en drijfstangen met zuigers.

Voor alle anderen die wel respect hebben voor iemand die zelf graag iets wil leren over de techniek en daarvoor het liever zelf wil doen, zeg ik:

BEDANKT !!!

Gr Ronnie
__________________
Future project: Mk2 APY 210Ps S3 02M 2Wheel Racecar look.
Reply With Quote