View Single Post
  #10  
Old 01-01-2022, 15:10
PerryMK1's Avatar
PerryMK1 PerryMK1 is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Sep 2020
Posts: 92
Default

Allereerst, gelukkig nieuwjaar iedereen!

Ben door de feestdagen heen druk bezig geweest. eerst heb ik de epoxy nat geschuurd met korrel 400 en toen alle kitnaden opniew aangebracht.




Ik wou eigenlijk ook nog van die antidreunmatten in de ruitenwisserbak doen zoals het origineel ook is en had deze ook al gekocht. Maar het inplakken van die matten wou maar niet lukken dus heb het opgegeven. Als er echt teveel geluid naar binnen komt kan ik altijd aan de binnenkant nog van die matten plakken.

toen raptor liner van upol op de binnenschermen gespoten. Hier moet nog een laag overheen denk ik want het is op sommige plekken nog behoorlijk dun, maar ik had niet meer dan 1 liter van dat spul. Moet ik later nog doen dus.




Nog een paar plekjes bijgewerkt en toen nog een laag primer eroverheen gespoten.




Dit op een aantal plekken nog een beetje bijgeschuurd en toen eindelijk een hele dikke laag blauw eroverheen gespoten. Ik had nog lak over van toen de auto is gedaan dus de kleuren matchen precies.




Het is ondanks mijn gebrek aan ervaring aardig strak geworden, maar helaas heb ik op sommige plakken wat lopers in de lak gekregen (Ik ben alles behalve een professionele spuiter.) Ik moet de lopers er dus nog uit proberen te schuren. Heb dit op een plekje al geprobeerd en dat ging aardig goed. Dus hoop dat ik ze er met veel geduld uit krijg.

Ik ben alvast kijken wat ik allemaal moet hebben om het brandstofsysteem aan te pakken. Ik ga de tank van een gti gebruiken zodat ik maar 1 pomp nodig heb. Maar welke pomp kan ik dan het beste gebruiken? merk type enzo... Ik hoef geen hele krachtige ofzo te hebben want rij uiteraard met een standaard blokje straks. Ook moet ie niet teveel lawaai maken. Iemand hier die mij wat aan kan raden?
Reply With Quote