View Single Post
  #133  
Old 26-03-2023, 07:26
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 843
Default

@RobertVoorst
De golf 2 die weegt ook wel pakweg een 200kg meer, dat zal ook al wel meespelen.
Je zou deze inderdaad beter moeten kunnen afstellen dan de kw variant I, maar ik heb ook wel op het net gevonden dat de variant II geleverd wordt, met dezelfde stugheid als de variant I, je kan dus de variant II alleen maar harder instellen.
Dacht dat @Johan1982MK1 hier ook die variant I had op zijn mk1, en die vindt die ook comfortabel, dan zal die misschien toch beter geschikt zijn voor de golf 1?.

@PerryMK1
Ik heb hem het omhoog moeten schroeven voor de keuring, en was zelfs afgekeurd omdat er geen vering was zo hard, onderweg was het net of die in twee ging breken, ook niet leuk rijden. Maar ook logisch, je schroeft hem omhoog dus de veren worden bijeen geperst. Maar als die lager hing lag hij ook al hard en dat met banden van 55 hoog. Ga een keer proberen onder men andere golf en nog wat met de instellingen proberen, maar anders zal het een andere kit worden. Maar zou interessant zijn om eens mee te rijden met iemand met een bepaalde kit, om te vergelijken.
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82ยด
Reply With Quote