View Single Post
  #1  
Old 06-11-2006, 09:15
koerspiloot's Avatar
koerspiloot koerspiloot is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 250
Arrow Koerspiloot's T1 Panelvan

Hellow,

Ik zit hier al een tijdje op dit forum , en heb dan maar besloten om mijn projectje er ook es op te gooien

In de zomer van 2005 ben ik begonnen met een golf 1 te restaureren welke een paar maand later klaar was... Niet lang erna (maand of 2 ) begon het alweer te kriebelen, en wou ik eens een grotere uitdaging Daarom heb ik mij een 65er California import Panelvan gekocht bij Bugs&Busses. Het projectje is nu een maand of 10 volop aan de gang, maar ik ben wel ng een tijdje zoet !

Ik kocht deze bus in dec 2005... Kheb me daarna wat materiaal aangeschaft (laspostje en dergelijke, want kben nog een leek in carrosseriewerken). De uitdaging kon dus beginnen en mijn eerste lasoefeningen zijn ondertussen ook voltooid. Ik zal hier de eerste 10 maanden van mijn project vlug samenvatten (staat trouwens ook op Cleaned.be -> Project )

Here we go









De dag zelf direct begonnen met de slechte stukken eruit te slijpen (en deze waren nogal talrijk ) raamrandjes, voorste vloer, laadvloer, zijkanten,neus, doglegs, voorste raamrandjes en dak mochten er dus aan gelogen... Twas een regelrechte plamuurbus, ik kon dit zo nie laten en kwou dit busje nieuw leven inblazen!




Dak:


Dit was besmeurd met een laag van 1 cm plammur
Reply With Quote