View Single Post
  #659  
Old 21-02-2022, 08:50
Mk1_er Mk1_er is offline
VW Guru
 
Join Date: Aug 2014
Posts: 840
Default

Quote:
Originally Posted by daNpy
In principe niet, alles alle papieren in orde zijn is het invoeren in NL vrij snel geregeld, hij zal waarschijnlijk ook meteen APK bij het RDW moeten krijgen, dus dat moet allemaal goed zijn.

Het valt alleen wel op als hij na invoer meteen weer uitgevoerd wordt. Ik weet niet of ze daar op letten bij de RDW hier.

En dat 2de puntje hoeft dan ook weer geen probleem te zijn. Je kan 1 a 2 maand wachten om hem weer in te voeren.
Of er moest hier even achter geïnformeerd worden bij RDW.
Als iemand dat even zou willen doen voor me?

En zou ook goed zijn om het tegendeel of niet hier van de wereld te kunnen helpen, dat eens je auto hier bij de keuring gekend is, dat dit niet meer zou pakken.




Quote:
Originally Posted by heinz74
volgens mij ,ga je gewoon altijd door de mand vallen ,
ook al kom je met een G60 motor op de keur met 90pk..
ten eerste ben je nu al meerdere keren geweest..
ten tweede ziet elke keurmeester dat het blok te modern is voor de auto..en gaat gelijk verder zoeken
het hoort er niet in..dus dat is het probleem
ik durf te wedden ,als je met een getunede DX onder de kap naar de schouw rijd en zijn CO is verder goed..geen open uitlaat of zichtbare spaghetti etc
ze niet eens verder kijken..
auto uit de jaren 70/80 met injectie ,overal slangen en pijpen/potten?..GTI op chassisnummer..dat klopt..

dat zien ze niet..


Daar heb je volkomen gelijk in.

Daarom het idee van @Vagg_Freak om mss de eg om te bouwen met glader interesseert me wel. Heb nu net wel een YT filmpje gevonden van een polo g40 met een 1.6 abu motor uitgeboord met g65 lader.
En afhankelijk de prijs van de te bouwen motor natuurlijk.
Dit zou heel ideaal zijn.
Hier ga ik misschien even een topic voor openen.

Maar het is door die van homologatie dat ik dit toch nog wil proberen, omdat hij een paar keer herhaalde van "als je nieuwe bewijsstukken hebt kan je je terug aanbieden, en bij vragen kunnen ze bij ons terecht"
Zo'n mails zijn natuurlijk altijd tussen de lijntjes door te lezen. Heb een keer of twee gevraagd om mij terug het document te bezorgen voor de keuze, dat het motorvermogen verminderd is, maar daar negeren ze, maar komen ze terug op dat punt van " bij nieuwe bewijsstukken kan je je terug aanbieden"

Dus gaan we dit proberen...
__________________
Mercedes Sprinter mijn daily
Bmw 335i coupe=>>sold
Golf gti 1600 82' =>>sold
Audi RS Q3 2021
Golf gti 1800 82´
Reply With Quote