Thread: M.I.V.W. 2014
View Single Post
  #116  
Old 18-08-2014, 09:40
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Quote:
Originally Posted by Michaelknight
Top dag gehad ! super dikke auto's gezien en wederom super geregeld. enigste wat ik nog mis op MIVW is een grote onderdelen markt waar zowel particulieren als bedrijven kunnen verkopen(ruimte genoeg lijkt mij). foto's volgen!


Alsjeblieft geen onderdelenmarkt, stel je voor dat daar non VAG spul tussen komt te liggen .
Vond t jammer dat ik op vakantie was, anders zeker gegaan. Sluit me aan bij de mening dat MIVW een VAG event is, zo heet t, zo wordt t verkocht etc etc. Maar zie ook best graag ander dik spul, dus een aparte sectie op t terrein zou een goede / beste oplossing zijn. Goede selectie aan de poort op merk moet kunnen lijkt me. Die strip is breed genoeg om de boel de juiste kant op te dirigeren. Daarna hek ertussen zodat er niet heen en weer gereden kan worden en klaar is t. Of is dat te simpel gedacht? Ik weet t niet hoor, roep maar wat... Maar bij zo'n grote meeting kun je niet aan de poort laten beoordelen of n auto nu wel of niet 'dik' is. Want wat is dat, 'dik'? Blijft een eeuwige discussie. Dus t standaard of niet show-waardige spul eruit filteren lijkt me ondoenlijk eerlijk gezegd. Dus ga heen en accepteer MIVW zoals t komt of blijf thuis om nuttige dingen te doen zoals uitslapen of aan je auto werken of vakantie vieren zoals ik. En achteraf lekker mooie foto's bekijken.
Reply With Quote