View Single Post
  #8  
Old 14-10-2020, 20:29
Carel Ha Carel Ha is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 344
Default

Hierbij een paar fotos van hoe mijn syncro eruit zag en als laatste hoe hij er nu uit ziet.... er komen straks weer spiegels terug op hoor. Maar deze zijn nu over gezet naar mijn GL zoals wel meer onderdelen van de syncro die een nieuw thuis hebben gevonden.






Syncro in zn natuurlijke habitat 50cm sneeuw in de Ardenne, zonder sneeuw kettingen maar zonder problemen weg rijden.



Vrouwlief achter het stuur






In de lente in de Alpen



Toch maar voor de zekerheid sneeuwkettingen omgelegd, wat niet nodig om weg te rijden, maar naar beneden en remmen, toch maar even gedaan.



Laatste vakantie naar Kroatie.



Mali Alan pas in Kroatie



zoals hij er nu bij staat, in 2016 weg gezet met het idee m ooit weer te gaan opknappen, maar eigenlijk zit er voor mij zoveel hoofdpijn aan, teveel tijd geld en zin in gestoken, dat ik me er niet meer toe kan zetten om m weer goed rijdend te krijgen.
Elke keer namelijk probeerde ik het zeer goed te doen, en het resultaat was dat het toch weer stuk ging...... Uiteindelijk de syncro 15 jaar in mijn bezit gehad, dus het zal wel een pijnlijk afscheid worden als hij uiteindelijk weg gaat.

Dus nu maar weer een gewone golf gekocht en kan niet wachten tot ik m weer terug krijg van DragonGr en er weer heerlijk in kan rijden, heb het golf rijden namelijk de afgelopen 4 jaar wel gemist
__________________
Golf 2 GL 1.6 carb Rood metallic
Golf 2 Syncro Atlas grijs (project)
Passat C3 2.0 TFSI Vag Chip Blauw grafiet Daily
Golf 2 CL 1.6 60pk TD Tornado rood Scrapped
Golf 2 Madison 1.6D Tornado rood Crashed
Reply With Quote