Thread: wat te doen?
View Single Post
  #16  
Old 04-01-2004, 23:43
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,468
Send a message via MSN to Tommy
Default

Quote:
Originally Posted by Matheo
GT is wel een stuk goedkoper natuurlijk. een blok wisselen zie ik ook nie zitten. maar om nou mijn 40kw golf in te ruilen voor een 40kw polo zie ik ook nie zitten. misschien toch eens beter rond gaan kijken in het volkswagen arsenaal. mischien een ouwere polo coupe ofzo, lekker oldschool 8)
mischien iemand nog andere suggesties, kzit stiekem ook nog te denken aan een derby/ classic. maar dan wordt het mischien te veel restaureren. heb ik ook geen geduld/ kennis voor.


Waarom een polo, het model, of...?? (gewicht misschien, klein, makkelijk..?)

Je kunt ook kiezen voor extreem verlagen, dan hoeft ie ook niet zo snel te lopen... :P Dan neem je een GT-tje... en dan kun je hem altijd nog tunen.

Mijn Jetta I heeft ook maar 60 pk... een 1.3 maar ik heb nu wel plannen er wat mee te doen. Laten bewerken enzo... beetje sneller, en ietwat apart. Maar mijn nadruk ligt eerder op het uiterlijk dan super snel willen zijn. Als ik maar een beetje mee kan komen... Tis maar net waar je voor kiest eigenlijk.
__________________
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
Reply With Quote