View Single Post
  #38  
Old 16-07-2010, 15:48
Audilimburg's Avatar
Audilimburg Audilimburg is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,082
Default

Tja, in principe maakt het toch niet uit of ik nu de eerste reactie gaf of niet. Iedereen zou zijn eigen mening moeten hebben onafhankelijk van wat ik in mijn eerste reactie zeg. Daarna zijn toch ook een hele hoop leuke reacties gekomen!

Ik heb inderdaad geen onderzoek naar jou en je auto gedaan en heb mijn mening puur gebaseerd op hoe ik hem op de foto zie staan. Vervolgens heb ik wel doorgeklikt naar de weblink die erbij stond en daar staat dat de grill, de spiegels en de velgen/onderstel aangepast zijn. Zo kwam ik tot mijn conlusie.

Als ik een auto op straat zie rijden ga ik ook niet eerst onderzoek doen voordat ik mijn mening vorm. Zo werkt het mijn inziens niet. En daarnaast had ik al gezegd dat ik niet wist dat je ook op dit forum zat, dus viel er wat mij betreft niets te speuren.

En speculaties dat deze van de bank of de leasemaatschappij is of wat dan ook daar heb ik allemaal niet aan mee gedaan, want dat zou ik dan weer niet roepen zonder iemand te kennen. Dus wat dat betreft ben ik dat wel met je eens.

Maar goed, het was een leuke discussie maar laten we het hier bij laten, want het gaat toch nergens heen. Ik vertrek dadelijk een weekend naar Wolfsburg en ik stel voor dat jij geen slapeloze nachten meer hebt over dit topic want daar zie ik geen reden voor!
__________________
Golf 1 1977 in the making
Reply With Quote