View Single Post
  #40  
Old 04-07-2012, 00:50
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,505
Default

Nou ik dacht dat ik die moest hebben omdat ik nu 4 remschijven heb, en die aan de voorkant zijn een stukkie groter dan die van de 1.3, vandaar.

Vanmorgen dit gehaald;



En van die stelringen op de luchtfilter geplaatst. Ziet er wel mooi uit, al zeg ik het zelf.




Verder de kleine computer van de twee vastgezet met nieuwe (het leken wel rubbere) moeren.

Auto wordt donderdag geschorst, waarna ik hem naar Eindhoven (Redbull) ga vervoeren. Hij bood me al aan de auto voor me af te bouwen, mocht mij dit niet lukken. Zondag hebben hij en zn vriendin me echt enorm geholpen, zal wel liggen aan het feit dat hij die auto met zn ogen dicht in elkaar zet. Desalniettemin, ik weet er niet genoeg van om op tijd de GTI af te hebben. Daar komt bij, komende zondag moet er APK op zitten, of moet die geschorst zijn, anders krijg ik een boete (En ja, dat is al inclusief 2 maanden extra tijd). Ga vrijdag zelf op vakantie, en heb geen plek om de auto te laten staan.

Hoop dat hij ook foto's maakt en die hier gaat plaatsen, maar er volgt sowieso nog een update.
__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99