View Single Post
  #27  
Old 29-06-2012, 11:09
Wouter42's Avatar
Wouter42 Wouter42 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Sep 2011
Posts: 1,504
Default

Quote:
Originally Posted by R.icky
apk krijgen is geen probleem, ging ook met n polo g40 met n goeie 130pk voor de apk terwijl er op de papieren stond dat het maar n 40kw is. punt is wanneer je n ongeluk krijgt je auto ook op papier klopt voor de verzekering.

Oh zo, ja dat omkeuren staat sowieso al op de planning.

Quote:
Originally Posted by tim_j
Ziet er goed uit, hopelijk draait ie ook nog eens probleemloos.

Thanks man. Ja ik hoop het ook! Hij schijnt compressie te hebben, distributie is vervangen, bak is gereviseerd door redbull en er zit een compleet nieuwe koppeling tussen, dus dat moet wel goed gaan. Bougies leken me ook nog erg goed, het enige waar ik me een beetje zorgen over maak zijn de injectoren. Luchtfilterbak heeft bij redbull droog gelegen, bij mij ook, maar wel voor een wat langere tijd, dus misschien dat ze dicht zijn gaan zitten.

Zien we snel genoeg. redbull komt zondag deze kant op (was eigenlijk vandaag gepland, maar ivm slecht weer uitgesteld), en dan gaan we samen het schakelmechanisme aansluiten, luchtfilterbak en alle slangetjes, leidingen, kabeltjes en stekkertjes aansluiten.

Vandaag dan nog maar even een kleine pakking en wat boutjes en moertjes scoren op mn werk. Update komt zondag weer.

Edit:

Nog weer even wat onderdeeltjes op kunnen halen vandaag.



Meteen die stang in het schakelmechanisme gemonteerd.

__________________
Daily: Jaguar XF 2.2D Sportbrake '15
Project: VW Golf 1.8t GTI '99