Thread: _ak_
View Single Post
  #269  
Old 26-12-2021, 16:07
_AK_'s Avatar
_AK_ _AK_ is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2011
Posts: 350
Default

Weer even een update.

Schakelaars voor de luchtvering verstopt in de asbak van de scirocco:





In de witte mk2, de votex console ingebouwd en daarbij een bekerhouder geplaatst in het dash.





Ondertussen ook bezig met opbouw van de paarse mk2:



Bandjes in de maat 195/40/16 om de 8j wielen laten draaien. En de maat 215/40/16 om de 9j's.



Opbouw van de achteras verliep wat stroever, remkrachtverdeler zat behoorlijk vast geoxideerd. Dus moeren erop gelast en een poging gedaan het los te krijgen.







En hier het eindresultaat.



Omdat ik op de witte mk2 een achterklep zonder spoiler had willen hebben, heb ik een klep over gespoten en opnieuw opgebouwd.





De paarse mk2 klaar gemaakt voor de apk en wederom met complimenten goedgekeurd.







Ook weer een setje luchtvering gemonteerd, tevens was dit ook gelijk de laatste wagen die nu ook op luchtvering staat. Ik heb gekozen voor de airlift 3p besturingssysteem omdat helaas de autopilot v2 niet meer geproduceerd wordt. Inbouw van de controller volgt nog een keer in een update.



En nu weer bezig met het volgende projectje. Mk4 920 teller in de mk2. Kabelboom pas gemaakt op de ce2 zekeringkast. Software matig de brandstofmeter aan laten passen en ook abs en airbag weg laten schrijven. Mist alleen nog het buitentemperatuur, brandstofverbruik en kvs temperatuur signaal. Iets wat nog op het lijstje staat.







Nu nog de afwerking maken in het dashboard.



Reply With Quote