Thread: Dakhemel Golf 2
View Single Post
  #14  
Old 20-02-2013, 23:51
ar1g3's Avatar
ar1g3 ar1g3 is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,989
Default

Quote:
Originally Posted by TijnOnlijn
Kun je ze misschien uit een jetta halen? Daarbij zal 5 (ok, 4) deurs wat makkelijker te vinden zijn.

Neen schijnt dat deze niet in een Golf passen. Had al iemand gecontacteerd die een jetta hemel verkocht maar die zei dat deze niet in een golf zou passen.

Quote:
Originally Posted by Jel Golf 2 GTI
Gewoon wat slopen afbellen en afrijden.
Bij ons hier in de geburen hebben er 5 gestaan 3 3-deures en 2 5-deurs. Allemaal met een zwarte hemel erin.
Weet niet meeer of ze met of zonder schuifdak waren.
Als ik toen geweten had dat ze zo zeldzaam waren had ik ze er wel uitgehaald.

Ben gisteren naar de enige sloop gegaan die ik kan vinden hier in de buurt. Had al niet te veel verwachtingen want ik had van een vriend gehoord dat je er niet zomaar onderdelen kon van auto's halen en dat de eigenaar ze in het geheel wou verkopen. Maar aangezien een dakhemel geen ijzer is, en dus voor die man weinig waarde heeft om bij te houden, dacht ik het toch te proberen.

Ik kwam dus aan, en die man komt naar me en vraagt of hij kan helpen. Ik zeg dat ik eens kom kijken voor onderdelen omdat ik met een restauratie bezig ben (had ook nog andere dingetjes nodig) en hij zegt dat rondkijken niet mag. En voor ik verder kan vragen gaat hij weg en spreekt hij andere mensen aan.
Mij zie je daar niet meer terug

Nu vond ik dit op internet:
http://afbraak-auto.be/
Misschien is dit iets. Alleen moet je je telefoonnummer opgeven, beetje stom want overdag zit ik op school en kunnen ze me niet bereiken.
__________________
'88 Golf 2 1.8 GTI 16v PL(project)
'01 Passat B5.5 1.9TDI PD
'95 Passat b4 1.9 TD (RIP)

"Cornering perfectly is like bringing a woman to climax.” - Jackie Stewart
Reply With Quote